Kızlar 12 gün oldu doğum yapalı daha düne kadar ağrılarım vardı bugün ağrı yerine kaşıntı oluyor bu da yaranın iyileşmeye başladığının belirrisi diye biliyorum. Sorum şu korse kullanmaya ne zaman başlayabilirim. Hamilelik öncesi de göbeğim vardı az biraz. Doğum da başta normal olacaktı diye sezeryanla ilgili hiç bilgim yok direk girip çıktım gibi bi şey oldu