Daha dün doktorumuz yazdı bizde tam anlamamıştık eczaneci tanığımıza sorduk kaynatılmış hazır suyu soğutup tozla karıştıyorız tam 1 ölçek içiriyoruz öksürük için yazmıştı doktorumuz üzerinde ml yazıyor kaşıkta ama tam 1 dolu kaşık vermemiz gerektiğini belirtti eczanemiz