Acemimother Merhaba kızlar , 5. Ay için rutin kontrol oluyor mu ? Birkaç yerde olmuyor diye gördüm. 4. Ayında doktora sormayı unutmuştum. Bilenler paylaşabilir mi?
oglumubeklerken Bhryee neye göre kime göre 😬 Acemimother 6 aylık olana kadar her ay gitmiştik sonrasında 1 yaşına kadat 2 ayda bir
nazdefne Acemimother Canım sen bakma aşi dan aşi ya çağırıyorlar zaten 5 ay aşısı yok 6 ayda var ha kilosunu falan merak ediyorsan didede bilirsin ama şart değil
Betulsark Yasse1208 4’den sonra 6-8 falan diye biliyorum doktorumuz boşuna gelme her ay dedi bi sıkıntısı yok sağlık ocağıda aynı şekilde
Asel5Lina Acemimother 5. ci ayda nimenrix 2. doz özel aşımız var bide bizi ek gıdaya başlatıcak😍 bakalım heycanlıyım
Eda6714 Acemimother ilk 6 aya kadar her ay gidiliyor sonra 9. Ayda gidiliyor kan tahlilleri yapılıp değerlerime bakılıyor hatta demir değeri normalse demir ilacı kesiliyor sonra 1 yaşında gidiliyor
Acemimother dilay06 Rota 2. Doz var ama sağlık ocağında yapılacak de reçete vermişti her 2 doz içinde
Oburiks Acemimother her asm de değişiyor bu durum. Bazıları 1 yaşına kadar her ay çağırıyor Bazıları da 1-2-3-4-6-9-12 aylık olduğu zamanlarda tek çağırıyor , siz yine de içiniz rahat olsun diyorsanız cagirmadiklari zamanda gidebilirsiniz
Acemimother Oburiks evet benim içim rahat etmez hem oturma ek gıda sünnet gibi önemli adımlar var. Bunları gözden geçirmiş oluruz