Kızlar merhaba bebeğim 34 gunluk emerek uyuyor sadece. İlk gunler kendiliğinden uyuyordu 1 haftadır yatağa koyduğum anda uyanıyor. Gunduz de sürekli memede uyumak istiyor beraktığı an huzursuzlanıyo ağlıyo.normal mi sizce? Rutin oluşturmak istemistim ama malesef uygulayamıyoruz. Bu durum ne zaman geçiyor kendileğinden mi yoksa uyku eğitiminden sonra anca mı geçer aynı durumu yaşeyan var mı