Kızlar merhaba normalde adetımde hıc lekelenme yasamazdım. Direk olur ve bıterdı. Ama bu ay adetımde lekelenme ıle basladı bide üşütmüştm üzerine adetlıyken serum yedım. Adetim bıtınce de lekelenmem devam etmıstı. Biteli 2hafta oluyor ama suan yıne kahverengi akıntım olmus. Sebebı ne olabilir. Hamıle degılım buna emınım. Serum yedıgım gunde kan tahlılı yapılmıstı