Sedaaa55 Kızlar merhaba. Bebeğime yaptığınız sebze çorbalarına ertesi güne yediriyor musunuz yoksa günlük mü yapıyorsunuz fazla oluyor çünki
ayseee_ Sedaaa55 günlük yapmaya özen gösteriyorum iyi değil çünkü ertesi güne kadar dolapta kalmasi vs ama fazla olduğu zamanlarda veriyorum ertesi gün tekrar
Gokturk_ Sedaaa55 az yapmaya çalışıyorum ama kaldıysa da mecbur veriyorum ertesi günü kötü olmamış ise .z
Uykusuzanneler Sedaaa55 Biz nasıl ertesi güne kalan yemeği yiyorsak bebek içinde bir sorun olmaz dolapta merak etmeyin.
Drn8823 Sedaaa55 instgramda dr miraç ergen bu konu hakkında bahsetmişti. Sebze yemekleri 2 gün üst üste verilebilirmiş. Sadece yeşil yapraklı sebzeler 2. Gün verilmezmiş