Hazal21_ Kızlar oğlum 8 aylık alıştırma bardağı alacama ama hangi marka alacağımı hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ emzik ve biberon philips avent kullanıyorum gayet memnunum ama bunda kararsızım siz hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz?
Semaaa39 Hazal21_ 6. Ayında munckhın 360 olanıyla başladık. 8 aylık olmadan yine aynı markanın dökülmez olan pipetini verdim. Kendi kendine içmeyi öğrendi. Şuan 11 aylık olmak üzere. Pipetli olan suluğundan daha çok ve severek su içiyor. Tavsiye ederim. Markanın herşeyini kullanıyorum cooook kaliteli