Joie Serina tavsiye ederim baskada hiç birini tavsiye etmem alttan sallamalı olan ana kucağı kullanan çevremizdeki herkes kullanamadığını bebeğinin sevmediğini söyledi ama bebeklerin hepsi bizimkinde susuyor çünkü bebeğe yetmezse elle müdahale ede biliyorsunuz havada kaldığı için kızım 7 aylık hala kullanıyorum elimiz ayağımız resmen. Çoğu arkadaşım alttan sistemli olanı sattı benimkinden aldı