Oğlum 1 yaşını doldurdu 1 senedir yastık hiç kullanılmadım fakat gün içindeki uykularında bir kaç kere yastıkla yatırdım daha güzel uzun süreli ve deliksiz uyudu 2 yaşına kadar yastıksız yatmayı öneriyorlar ama rahat uyuduğu için kullanmak istiyorum sizce ne yapmalıyım?