Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık sütüm sadece 1 ay geldi ondada doğru dürüst değildi formül mamaya geçmiştik o günden beri formül mamayı yiyordu şu 4 5 gündür reddediyor ek gıda ile beslemeye çalışıyorum dünden beri onuda reddediyor ne yapmam gerekiyor mama sma kullanıyorduk aptamili aldım bebelac aldım ekstra kaşık mama lardan veriyorum yok yani bana bi çözüm sunabilecek başına böyle bişey gelen var mı bu arada biberon reddi sandım biberon da değiştirdim ama aynı biberondan şu veriyorum içiyor tamamen formül mamaya red var