Zehraburan05 Arkadaşlar sütüm kesildi az geliyo 7 aylık olana kadar emzirdim bebeğim mama icmiyo hiçbirini beğenmedi sütümü nasıl geri getiririm diye doktora gideceğim ama kadın doğuma mi genel cerraha mi lütfen bilgilendirir misiniz?
MelisasMom Zehraburan05 benim kadın doğum doktorum bana emzirme vitamini yazmıştı kadın doğumdur diye düşünüyorum ama bilemedim 😢
Zehraburan05 MelisasMom siz o sebeple mi gitmistiniz acaba böyle tuhaf karşıladi mi benim kendi kadın doğum doktorum da değil başka şehirde dogurdum bişey derse
MelisasMom Zehraburan05 yok kendisi direk doğum yaptığım gibi bana emzirme vitamini yazmıştı 1 hafta sonra kontrole gittiğimde vitaminini içiyor musun demişti
MelisasMom Zehraburan05 aslında siz doktordan değilde emzirme danışmanlarından tavsiye almaşısınız bence hastanelerde emzirme danışmanları da oluyor onlar süt arttırma yöntemlerini söylerler belki