The_paues dogum yapalı 45 gün oldu aynı senin gibiydim emziriyorum ama ne sürüm akıyor ne de goguslerim sertti ala bebeğim çiş ve kaka gayet güzel yapıyordu sagiyordum azıcık cikiyordu neyse ki bir ay kontrolü gittiğimizde bebeğim çok güzel kilo almıştı o zaman anladım ki hepsi hikaye bebeğin ediyorsa hiçbirine gerek yok kendine ve sütüne güven