Meraba hanımlar bebegim 5 .5 ayliktan beri tadım yaptirmaya çalışıyorum hemen hemen bi ay olucak ama hiç bi sekilde agzini açmıyor açtığı zamanda asla yutmuyo suratima bakip bakip en son püskürtme yapiyo ne yapacağımı şaşırdım ve artik yoruldum.Sirf yesin de herşeyi alip özenip yapıyorum ama hersey israf oluyo neler yapmayalim😓😓