Ballloglum Kızlar tabiri caizse taş gibi kot istiyorum.dar paça.. Stradivirus ve Bershka arasında kaldım. Mavi kendini bozdu bence bi türlü bedenimi bulamadım. 1.64 boy 61 kg. Sizce hangi marka nın kotu daha güzel,
AslanLeomoms Ballloglum İlk tercih levis Sonra zara (kalıpları ve modelleri güzel) Ama bu ikisi arasında bir seçim yapılacaksa stradivarius
sunflower01 Ballloglum yok o kadar Zengin degilim bazen çarşı malı bazen pazar malı bazen de lüks olsun diye civil e bebek lcw çok şükür 😊🙋🏻♀️
funnymummy21 Ballloglum bershka bilmiyorum stradivirus var bence güzel bedeni de diğer kotlarda ne kullanıyorsanız o olur
birazquality Ballloglum ben ikisini de beğeniyorum artı olarak mangonun pantolonları da çok iyi bence
Ballloglum funnymummy21 peki açılma yapıyor mu üstte tam oturuyor mu pot durmasını istemiyorum vücudumu sarsın istiyorum
sunflower01 ayseee_ alakası yok duygu sömürüsü ile para mi dilenmeye geldim sanki neyse onu yazdim her ottan bi b*k çıkarmayın rica ediyorum
Ballloglum mrsfly Zara dan almaya karar verdim. Tamamen unutmuşum Zara’yı siz söyleyince aklıma geldi baktım beğendim 🙂 kalıpları nasıl 61 kilo 1.63 boyum var. Sizce 36 beden olur mu ben vücuduma tam oturmasını sarmasını istiyorum
mrsfly Ballloglum benim boyum 160 ve 58 kiloyum 34-36 arası giyiyorum normalde size de 36 gayet olur bence