carmella Ölürken arkasında bıraktığı evladı, çabasından başka bir şey düşünmemiştir. Açılarının dinmesini değil de, o acılarla evladinin yanında olmak istemişti belkide. Kendisini vefat edince sosyal medyada tanıdım. İnsan bu dünyadan göçerken muhtaç,küçük parçasını bırakırken gözü açık gider herhalde..
Umarım gittiği yer de huzur bulur. Evladı da sağ salim,mutlulukla büyür annesinin gözü hiç arkada kalmaz.