Kevserakb merhabalar merak etmeyin ve korkmayın benim bebeğimde aynıydı icmiyordu hiç bir şekilde 10 aylık oldu Philipsin avent sulugunu aldım öylesine yani bı baktım kendi kendine içmeye başladı hiç birşey yapmadan kendinizi yipratmayin zamanla herşey rayına oturuyor