Kbrysn benım bebeğimde o yaş civarın da. kendı yatagın da uyumuyor. buyuk yatakta emrrken uyuttum kı dakıkalar hatta 1 saat boyunva emer uyudugunda orda bırakıyorum etrafına yastık bıraktım 20 dk sonra evde tv dahı acık değil mızırdansa duyarım neyse kut diye bı drs geldı nasıl gıttım yanına hatrlamıyoum aglıyor zaten acı acı yavrucum yuz ustu dusmuş dedım kesın kolu falan kırıldı sakınlestrmeye calısırken kendımı sucluyorum tabi bır yandan 😨😨 neyseki birşeyi yokşimdi yatağı yere serdim
amma içimi dökesimvarmış🤗