melegininannesi38 bizde de aynısı oldu 2 gün yapamadı diye dert edinip doktora götürmüştüm 10 güne kadar bağırsak tembelliği var demişti bende hatta 10 gün çok uzun diye fitil vermiştim, fitili verince yarım saat içinde yapıyordu ama fitilsiz asla yapmıyordu bende kendi haline bıraktım sabırla bekledim ve şimdi haftada bir yapıyor. Tabi kaka yapacağı gün aşırı huysuz oluyor ama sonrasında keyifleniyor bende ilaca alışmaması için akışına bıraktım. Bizde mama ve meme olarak ilerliyoruz ve 5 aylık oldu ama 3. ayından beri bu şekilde