Fizyolojik olarak süt kanallarımın hepsi açılmadı, manuel elektrikli hastane tipi pompalar süt arttırıcı tarifler çaylar neler denedim olmadı mecbur mamaya başladık ilk 2 ay sma optipro kullandım ama hipp’in içeriğinde keçi sütü olduğunu duydum 3 haftadır da hipp combiotik kullanıyorum gayet memnunum bağırsaklarını çalıştırdığını düşünüyorum çünkü günde kakasını 1 yapan çocuk şimdi 3’e çıkardı. Kaç cc mama verdiğimi de söyleyim ilk aylarda ne kadar verirseniz o kadar içer pediatri doktorumuz bebekler keçi gibi yediğini unutur demişti ne kadar verirsen o kadar içer dedi şuan 3 aylık 100-120 arası içiyor 2-3 saatte bir ama bazen 30 cc zor içiyor