Kızlar kızım 5 aylık eşim oto koltuğu almış ama gidip 9-36 almış. Bebeğim daha 7.100 kg😅 ben şuan binebilceği bi şey istiyodum kutusunu atmış iade de almıyorlar. Napcam ben ne zaman binebilir 9 kg mı bekleyeceğim 3-4 ay sonra anca binebilir öyle olursa😭