1gunes emzik değiştirmenizi tavsiye etmem çünkü kabul edeceğini zannetmiyorum. Oğlumda avent kullanıyor, bende 6 aylık olunca 6-18 olanını verdim ama dediğiniz gibi öğürdü istemedi. Sürekli teklif ettim istemedi. 15 aylık olana kadar 0-6 olanını kullandı. 15. ayda geçtik 6-18 olanına şu an 19 aylık. Emziklerde genelde 0-6 6-12 12-18 olur ama avent direk 6-18e geçtiği için büyük gelebiliyor ve elinize aldığınızda da fark edersiniz zaten aradaki farkı. Teklif edin ama zorlamayın bir süre sonra 6-18e geçer