Merhaba,bundan 4 buçuk yıl önce bana Solomombaby markalı Ergonomik kanguru hediye olarak gelmişti.
İlk önce oğlumda denedim. Ay bas bas bağırınca korktum çıkardım. Ters birşey mi yaptım diye biraz daha büyümesini bekledim. Lakin hiç durmadilar. Halbuki çok özenirdim o şekilde gezmeye. Neyse oğlum 16 aylıkken kızım oldu. Aradan 4 5 ay geçince onda da denedim. Oda durmadı. Ve böylece hevesiim kursağımda kaldı 😄 yıllarca bir kere bile kullanılmadan durdu dolaplarinda.
Aşağıya resim atiyorum. Beğenen olursa iletişime geçebiliriz.