Merry25 merhaba bende bir hafta önce yaptırdım 4 aylık oldu klempli sünnet yaptırdık yanında kaldık hiç bişi hissetmiyor ama iki saat sonra çok agrıcak mutlaka fitil kullan fitil 6 saat rahatlatıyor sonrasında da ağrı kesici ver ağrı kesici de 4 saat rahatlatır o şekilde vermeye çaliş 3 gün boyunca bir fitil bir ağrı kesici olarak ben öyle yaptım 3 . Günden sonra pek ağrısı olmadı rahattık ama arada mız mızlana bilir çok ağlarsa ağrı kesici ver hiç korkma yok verme etme diyen olur ver sen hiç bişi olmaz her zaman vermiyorsun sonuçta daha bizim yarası iyileşmedi ağrı sızı yok ama bardakla bezini kapatıyorum değmesin diye . Ama ikisi zor olabilir yardım edecek birileri var mı tek çok zor olur .