Meryodnc sema_068 size bir masaj videosu gondercem ona başlayın masaj yaparken bile nasıl pırtladığını gazı varsa illaki görün bakın duycaksınız
sema_068 Meryodnc ben sırf bunun için dünyanın parasını verdim bir de eğitim aldım. Bu masajlar falan hiç işe yaramıyor. Bide popo masajı yapıyorum ben hatta. Zeytinyağı veya pişik kremleriyle uyararak masaj yapıyorum onda bile arada sırada çıkarıyor
Meryodnc sema_068 aynen bendede damlalar daha çok mahfetmişti bebeğimi ben hem rezene hem kimyon verdm oyle daha çok faydasını gördüm
sema_068 Meryodnc valla bende öyle yapıyorum. İlaçtan daha kötü değildir bence. Siz ne kadar veriyorsunuz
Meryodnc sema_068 ben sütümü elimle çok az sağıyorum kimyon koyuyorm süzüp içiriyorum sabah akşam 2 3 kaşık. Bide kendime ne zaman rezene kaynatırsam iki kaşıkta soguyunca ondan içiriyorum
yagmure17 sema_068 bencede çocuk zaten çıkaramıyor bağırsakları daha da hareketleniyo bence daha da zorluyo