EceSultan İstanbuldayız bebeğim iki aylık evde kalorifer yanıyor. Ben ve eşim evde kısa kollu ile geziyoruz, oğlumu nasıl giydirmeliyim? Askılı veya kısa kollu zıbın üstüne tulum yeterli mi mesela? Siz nasıl giydiriyosunuz bebeklerinizi
deletedmom4842 EceSultan Tulum kalınsa yeterli ama inceyse biraz daha kalın giydirin benim oğlum 5 aylık 2 kat giydiriyorum hem alt hem üst. Havalar malum önlem almak lazım.
Joipt EceSultan biz de evde yanıyoruz ben askılı giyiyorum onu da bazen atletli bazen atlet üzerine uzun sweatle giydiriyorum sonra da sıcakları mı acaba diyorum ama iyi şu anlık
[silindi] Evimde kaloriferim yanıyo dediğiniz gibi bizde tişörtle dolaşıyoruz kızıma da zıbın orta kalınlıkta kazak ve alt giydiriyorum. Sadece zıbın ve tulum giydirmezdim heralde ince görünürdü gözüme.
[silindi] Evimde kaloriferim yanıyo dediğiniz gibi bizde tişörtle dolaşıyoruz kızıma da zıbın orta kalınlıkta kazak ve alt giydiriyorum. Sadece zıbın ve tulum giydirmezdim heralde ince görünürdü gözüme.
[silindi] Evimde kaloriferim yanıyo dediğiniz gibi bizde tişörtle dolaşıyoruz kızıma da zıbın orta kalınlıkta kazak ve alt giydiriyorum. Sadece zıbın ve tulum giydirmezdim heralde ince görünürdü gözüme.
[silindi] Evimde kaloriferim yanıyo dediğiniz gibi bizde tişörtle dolaşıyoruz kızıma da zıbın orta kalınlıkta kazak ve alt giydiriyorum. Sadece zıbın ve tulum giydirmezdim heralde ince görünürdü gözüme.
EceSultan Gece altını açtığımda bezin içinde kalan yerler kıpkırmızı oluyo bazen. Basende emerken terliyor çok sıcak da iyi değil diyorlar valla aklım karıştı 🤷🏻♀️