Az önce göz ölçümü yaptım bu şekilde çıktı sağ gözüm baya yüksek miyop doktor gözlük falan vermedi bugüne kadar hiç kullanmadım da direkt lazer dedi birinin numarasini verdi onda ol dedi ama ben acaba anlaşmalı olduğu için mi böyle yaptı diye düşündüm bilgisi olan var mi yada önerisi vs.