Kızlar oğlum ek gıda döneminden bu yana hiç yemek seçmez ne yaparsam yiyen bir çocuktu şu son 5 aydır falan herşeyi seçen istemeyen bir çocuk haline geldi çorbayı bile ayırıyor mercimek tarhana ezogelin içer yoğurt çorbası domates çorbası falan asla istemez pilav yerdi şimdi tükürüyor yoğurtla verirdim şimdi onu da istemiyor sevdiği ve yediği şeyler çok sayılı bu geçici bir süreç mi ? Makarna mantı poğaça fırın ürünlerine bayılır kek börek ama sulu yemeklerle arası gerçekten açıldı geçen gün gerçekten aç bıraktım onu yemeği reddedi ve alternatif birşey sunmadım sevdiği birşeyi de yapmadım sırf doysun diye çok üzüldüm ama denemek zorunda kaldım baya direndi sürekli dolaba gitti sonra akşam yemeğinde 2 tabak yedi demekki isteyince aç kaçınca yiyor dedim yemek saati aralıkları da sık değil arada ki çubuk kraker kek meyve suyu falanı da kestim tıkanmasın yemek yesin diye napcam bilmiyorum gerçekten