nurburak-1 ay sağlıklı olsun da kilosunun bir önemi yok benim bebeğim de 2 buçuk aylık ve dört kilo yani kaynanam gelip gidip ay sütun yaramıyor bu çocuğa ay bu niye böyle zayıf ay benim bebelerim çok kiloluydu ay falan ay filan en son kızdım işte dedim yeter ya sağlıklk çok şükür kilosunun ne önemi var kilolu olsa taşımakta zorlanırız bir daha öyle bişi söylemeyin deidm wallahi kalbinizi kırarım flan iki buçuk aylık bebeğe sutumin yetip yetmediğini yarayıp yaramadığını siz karar vermezsiniz dedim daha yeni bebe ya söylemeyin dedim yeter cidden