Lidia Kızlar(10 aylık ) bebeğimin kuru öksürüğü var sesi kısıldı günlük sakızı kullanıyorum ne sıklıkla yapılmalı bilgisi olan yazabilir mi ?
0000Bahar Lidia günlük sakızı nedir canım ne işe yarıyor geçmiş olsun bu arada bizdede balgamlı öksürük var
Lidia . Aktarlarda satılıyor canım çelik olmayan bir tavanın dibine yağlı kağıt koyun (yoksa yanar çıkmaz ) 1 tatlı kaşığı veya bir yemek kaşığı günlük sakızından koyuyoruz . Eriyince dumanını pamuğa çektiriyoruz sonra bebeğimizin gögüsüne koyuyoruz sıkı atlet olsun üzerinde sabaha kadar kalsın 🥰 0000Bahar Elmsnghn
Lidia 0000Bahar Yok canım aksine faydaları çok bir araştır istersen içine sinerse denersin. Şuruptan daha faydalı olduğunu düşünüyorum ☺️