İki tane sokaktan kedi sahiplenmiş daha sonrasında bebek sahibi olmuş biri olarak yorum yapıyorum.
Kedi gerçekten sorumluluk işi. Sevgisi beslenmesi bakımı veterineri. Eğer kedi sahiplenirseniz tüyü dökülecek, tuvaletini düzenli temizlemeniz gerekecek, 3 günden fazla yalnız kalamaz, evi bazen dağıtabilir, her gelen ay bu tüy döker bebeğe zararlı yan yana getirme diyecek bunları bilmeniz gerekiyor.
Ama eğer bunları kabul edip sokaktan bir can kurtarırsanız onun sevgisi sizi gerçekten bambaşka biri yapar. Evladını gibi seversiniz. Bebeğinizin bağışıklığı güçlenir, empati duyusu artar ve harika bir arkadaş olurlar. Biz ilk günden beri yatak odamızda eşim, kızım ve iki kedi oğlumuzla birlikte uyuyoruz. Resmen kediler gelen misafirlerden bile koruyor. Öyle dikkatli davranıyorlar ki :)
Not: düzenli iç dış parazit aşısı yaptırırsanız tüylerin bir zararı olmaz. Zararı olan tüylerdeki parazit.