Kızlar benim oğlum 18 aylık oldu. Uyku konusunda doğdu doğalı sıkıntı yaşıyoruz. Uyku eğitimi aldıktan sonra biraz daha toparlandı ancak şu sıra gece iki üç defa acı acı ağlayarak kalkıyo çok yoruyo. Diş yok görünürde bi hastalığı da yok yanımıza gelmeye mi alıştı ne yaptı bilmiyorum. Devamlı olmaya başlayınca artık yat kalk çok yorulmaya başladık 6 7 den sonra zaten ayaktayız. Bunu nasıl engelleyebiliriz kesintisiz uyutabilen var mı ya ?