Kugukiz DuruAselEmr sizin çok erken kapanmış. Erken kapanması beynin buyuyebilmesi için tehlikeli diyoe doktorlar. İnşallah bı sıkıntı olmaz bebeğinizde
Acu_ Masal7 valla oladabilir olmayadabilir. Bende bi süredir kullanmıyorum. Ama gün geçtikçe kapanıyor farkediyorum o yüzden çokda endişelenmiyorum