NidaKamali Kızlar merhaba 50 günlük erkek bebeğim var kasık fıtığı teşhisi kondu ve ameliyat olması gerektiği söylendi aranızda başına gelen var mı izmirde yaşayanların doktor önerisi var mı ?
Rwerdst NidaKamali oğluma doğar doğmaz teşhisi kondu 22 günlükken özelde sünnet yaptırdık. Sünnet sonrası geçti. Kasık fıtığı için olacak ameliyatta duruma göre 6.aydan sonra 1 yaşa kadar beklemeniz lazım
mom-ipek Benim bebe NidaKamali benim bebeğimde kaşık ameliyatı olmuştu. Ameliyat süreci sıkıntısız yalnız anestezi sürecinde korkmuştum o kadar. İstanbul’dayız biz, burada ameliyat olmuştu
NidaKamali sema_068 benim oğlumun sağ kasığında bazen fındık bazen ceviz büyüklüğüne kadar çıkabilen şişlik oluştu öyle farkettim bazen kayboluyo ama ıkınıp ağladıkça belirginleşiyor