Hanımlar çocuğum 2 yaş 2 aylık buçuk aydır bezden açtım falar geceleri altına kaçırma problemimiz var kaldırmama rağmen bazen uyanamıyoruz yetişemiyorum altına kaçırıyo illa ki bu normal bi durum mu ne yapmam gerek ne zaman düzelir fikri olan yardımcı olabilir mi