elfida01 eymenin_annesi34 biz doğal alıyoruz çevrenizde araştırın bence mutlaka güvenilir bilindik bir yer vardır
Gulsennn1 eymenin_annesi34 canım muğlalıyım kendi doğal zeytinyağımız kendi zeytinliğimiz var eğer istersen yazarsın
Ececiiim eymenin_annesi34 komşularımız var kendileri yapıyorlar onu kullanıyoruz. Ama og markasını da öneriyorlar
eymenin_annesi34 berosunannesi yaaa sevindim şu an organik natürel sızma zeytinyağı değil mi 250 ml alıcam şimdilik baya yeter sanırım 5 aylığız bidaha ki ay inşallah tadınlara başlatıe diye alayım diyorum
eymenin_annesi34 kahvetutkun abimindr oğlu varda oda bilindik marka al kristal dedi ama asit oranı 8in altında yazıyor bebeklerde de 2 ile 5 arası olması gerekmiş arada kaldım
314159 eymenin_annesi34 8 in değil 0-1 aradı olmalı. 2 asit yenmez. Biz üreticiyşz ama kargo ile satmıyorız
berosunannesi eymenin_annesi34 evet ben ondan kullanıyorum hiç ağır değil gerçekten güzel bi zeytinyağı