Aloneeee
matmazeliingunlugu
Papatyaa21
KarlukHan
Mink-hyt
ReisinKizi
kizlar dun surat kargoyla mail uzerinden iletisime geçtim bilgilerimi istemislerdi biraz önce aradılar urun teslim edilmis olarak gözüküyor sistemde dedi birde siz dolap üzerinden bakar misiniz dedi baktım aynen 13 kasim teslim edilmis olarak gözüküyor dedim bizim sistemde de ayni dedi alici eger sorun çıkartacak olursa bizimle irtibata geçmesini isteyin dedi tamam dedim kapattim biraz önce de aliciya yazdım bana teslim edildi diye mesaj geldi teslim edildi mi dedim oda esimin is yerinin adresini yazmıştım esim kargo gelmediğini soyledi dedi surat kargoyu arayacagini soyledi dedi bende tamam siz orayla iletisime geçin dedim benlik bir durum oldugunu sanmıyorum artik bugunde urun fiyati sisteme yuklenecek çünkü alici onaylamadi dolap onaylayacak urun kaybolduysa da benim yapacağım bisi yok sanırım