Minikkuzum1999 ben gittim kaymakamlıktan başvuruluyordu bana eşin çalışıyor mu asgari ücret evet dedim evimiz kira dedim çocuğumuz olcak dedim hamileydim o zaman bana hiçbi yardım çıkmaz çünkü açlık sınırının altında değilsiniz dedi vermedi ne olmasını bekliyorlar anlamıyorum Allah rızkını veriyor şükürler olsun Rabbime ama bir çocukla bir maaşla aynı zamanda kirada bunlar otursa acaba böyle konuşması kolay olur mu bilmiyorum yine de bunada şükür 🤲🏻