12sukran Ablam 3 bebeğine hamile ama halen hareketlerini hissetmiyor 3 hamilelik yaşamış anneler normal mi almayan da yaşıyor randevu günün den önce bakmıyorlar stres yapmış kendine size sorayım dedim lütfen 3 hamilelik yaşamış anneler ne zaman hissettiniz
Mutluumom 12sukran 3 hamilelik yaşamadım ama ilk bebekte 20-22. Haftada anca hissedersin 2. Hamilelik falan sa 16-17 de hissedersin demişti doktorum
asrinhatasi 12sukran ben 18-19arası hissetmiştim. Her gebelik farklıdır. Kimisi 22 23 haftaya kadar hissetmiyor normal.
Tekbenimsucumguzelolmakdemi 12sukran ben ilk gebeliğimi ilk defa 14. Haftada net hissettim kanat çırpınır gibi şiddetli bir hareketti
12sukran Mutluumom 3 hamileligi 16 haftalık olmus halen hiç hissetmemiş 3 hamilelik te geç hissedilmesi normal mi
asrinhatasi 12sukran hayır ilk ama her hamilelik farklıdır. İlkinde erken hissetmiş olabilir ama diğerinde geç hissedebilir onu demek istiyorum.
Mutluumom 12sukran bir ağrısı kanaması sıkıntısı yoksa birşey yoktur Allah’ın izniyle benim kızım 9 ay boyunca o kadar az hareket etti ki anne yüreği her seferinde korkarak giderdim doktora
ilaydacemiko 12sukran parsanta karın yüzeyine yerleşik olabilir benimde öyleydi doktor bir yastığın arkasından vuruyor demişti çok büyük hareketleri hissedebiliyordum