Perşembe geceden beri ateşliyiz doktora cuma günü götürmüştüm soğuk algınlığı dedi calpol iburamin verdi ateş geçmezse pazartesi tekrar gelin dedi.Hafta sonunu ateşli geçirdik bugün tekrar götürdüm.Ateş var yine antibiyotik başlayalım geçmezse perşembe kan alalım dedi ateşi şuan 37.5larda antibiyotiğe başlasam mı başlamasam mı kararsız kaldım.Kulakta da biraz sıvı var dedi😔