Acaba ilaçları doğru kullandınız mı? Wilkinson pomad kullanılırken her gün 1 kutu bitecek şekilde tüm vücuda yıkanmadan 3 gün üst üste sürülür yani bir kişi 3 günde 3 kutu bitirir 4. gün banyo yapar, bir hafta sonra tekrar aynı şeyi yapar. Kwellada ise sürülür 1 gün bekletilip yıkanır bir hafta sonra tekrarlanır. Hap dediğiniz ziver ise kiloya göre hesaplanarak bir kerede 3-4-5 veya kilo daha fazlaysa daha çok tablet aynı anda içilir(prospektüste kiloya göre yazıyor sayısı) bir hafta sonra tekrar aynı sayıda tablet içilir. Bebek gebe emzirmelere xabion pembesi uygundur (yeşil olanı normal bireyler için) ancak onu da 3 gün üst üste yıkanmadan sürmek gerekir ve bir hafta sonra tekrarlamak lazım, xabion bir kutusu iki kişiye yeter. Bir de evde kaç kişi varsa herkesin kaşınan kaşınmayan tedavi olması lazım, kaşınmıyorum der tedaviyi yapmaz ama aslında taşır tekrar size bulaştırır. Kıyafetleri en az 60 derecede yıkayın, yıkanamayacakları veya büyük eşyaları poşetleyip 1 hafta-10 gün kapalı tutun. Bu dediklerimi yaparsanız inşallah atlatırsınız