Merhaba arkadaşlar bulunduğum şehire cocuk kafesi açıldı ilk yani böyle başka Bi kafe yoktu. Cocuk oyun alanları öğretmenler ablalar falan var anne baba için çay kahve bölümü var. 18 aydan 8 yasa kadarmış biraz araştırdım haftada 2 gün ayda 8 gün her gün 1 saat ebeveynle birlikte oyun grubuna alıyorlarmış aylık 2500 lira. Daha önce bu tarzda Bi yere gitmediğim için hiç bilgim yok fiyati uygun mu neler yapılıyor faydası olur mu gidenler daha önce katılanlar bilgi verebilir mi biraz kızım 15 aylık ama 15 ayliklari 18 aylık grubuna dahil edebiliyomuslar gruplar 6 kişilik sanırım ama çocukları yalnız almiyolar annelerle birlikte oluyorlar galiba kızlar bende gitmeyi düşünüyorum ama önceden fikir sahibi olsam çok iyi olur gidenler anlatır mısınız