Elifmihre Enlsr bende kullanıyorum canım lansinoh çok memnun kaldım arkadasimda kıwi kullanıyor onun kininde çekili çok güzlü
aytas Lansinoh kullanıyorum bende meme reddi yaşadım 2 aydır sağıp veriyorum bebeğim ellerimi keşfetmeye başladı ellerini emiyor sürekli biraz biraz emmeye başladı ama bütün evi dolaşıyoruz emerken
ebrarmom Denediğim tek lansinoh diğer markalar için bir şey diyemem ama ben lansinohtan çok memnundum