papatyakokulum_ GunesSila pekmez hakiki üzüm pekmezi kullanıyorum bildiğim yerden bı köyden satın alıyorum. Labneyide marketten alıyorum mecburen öyle doğal yapan bulamadım
livanurvealpinannesi61 GunesSila labne kendim yaptım. Soğuk sıkım pekmez özü alıyorum. Bebeklik.com dan %100 organik onun dışında weefood marka var ordan yeni aldım hurma özü ve dut özü içeriği doğal. Og natural var hangisi uygun ise ordan alıyorum canım
Merymommm papatyakokulum_ kaynatılmış mı alıyorsunuz soğuk sıkım olması gerektiği söyleniyor bende bu şekilde bulamadığım için pekmez kullanmadım hiç bebeğime
Misssitare şeker ilavesiz keçiboynuzu pekmezi ya da kendi yaptığımız armut pekmezi var onu kullanıyorum. Tahinle veriyorum o şekilde daha çok sevdi. Labneyi kendim yapıyorum. Sütü süzme peynirle yoğurt mayalar gibi mayalayıp süzüyorum.
papatyakokulum_ Misssitare süzme peynirle nasıl oluyor normal marketten aldığımız süzme peynirle mi yapıyorsunuz
papatyakokulum_ Merymommm soğuk sıkım bulamadım ben mecbur kaynatılmış alıyorum aktardan bı kere soğuk sıkım dedi aldım ama etiketli üründü belli yani fabrikasyon olduğu o yüzden bende kaynatılmış kullanıyorum