Merhaba çok geçmiş olsun. Biz de 10 yaşındaki kızım geçen baharda yakalanmıştı, ben de hamileydim o zamanlar 2 şişe bu ilaçtan kullandık öyle atlattık. Kullanımını anlattılar mı size bilmiyorum ama yorumlarda yazmış bir annemiz. Buna ek olarak, bizim doktorumuz uyuzla teması olan bütün kıyafet nevresim vs bunları tamamen iyileşene kadar 90 derecenin altında yıkamayın demişti. 90 derecenin altında ölmüyorlar maalesef. Biz 1 haftada kurtulduk. Bir de bizden anneme de geçmişti o da sadece belogent kremle atlatabildi. Çok geçmiş olsun teka