Merhaba herkese, bebeğim 14 aylık tek uyku yapıyor. Haftanın çoğu günü yarım saatlik periyotlarla uyanıyor ben döndürüyorum. 3 aylıkken başladı kısa uykuya hep döndürdüm, 9. Aydan sonra arada kısa yapsa da 1-1.30 saat uyurdu. Tek uykuya düştü ama asla kendiliğinden 2 saat uyumuyor. Zamanında dürtme geri döndürme bütün yöntemleri denedim uyku işiyle çok uğraştım. Tek uykuya düştüğü için çok sevinmiştim uzun uzun kendi uyur diye yine olmadı her şeyim yarım kalıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı neler yaptınız bu geçici bir süreç mi?