fatosglr35 BioGaia damla günde 5 damla veriliyor ama gün içerisinde 2,3 kere versek bir şey olur mu ? Çok sancılı çocuğum yapamıyor gazını 😞😞
Selimikomom fatosglr35 sadece biogaia mı kullanıyor ? O gaz damlası değil ki probiyotik. Hem ondan hem de sab simplexle desteklerseniz bebeğiniz rahatlar
duygualp fatosglr35 açıkcası ben artık onu da vermiyorum, sab simplex ile beraber verdik ama hiç işe yaramadı, üç aylık olacak ama hala devam ediyor:( en iyisi masaj yapmak, bir nebze de olsa işe yarıyor
Husnur fatosglr35 doktorumuz bitkisel bi ilaç verdi çok rahatlattı bebeğim kolik ismi nurse harveys dereotu ve kimyon özü var doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz biz şurup olarak aldık ama damlasıda var
Uykusuz-annee fatosglr35 Biogaia mafetti çocuğumu ağlama krizleri sürekli bacakları karnına çekme uyku dunek yok sancılar 1 ay sürdü bıraktık düzeldi çocuğum sab simplex kullanıyoruz doktorumuz tekrar biogai yazdı o an aklıma gelmedi başladık tekrar aynı yaptı hemen bıraktık emin olduk yani ondan olduğuna ve çocuğum onu kullandım kullanali kaka yapmayı bıraktı hep fitille yaptirdik
Ahlasnurdan Bio gaia benim bebeğime hiç iyi gelmemişti onu bırakıp sav simğlex geçtik sadece müthiş rahatlamıştı biogaia çok daha kötü gazlı yapmıştı gaz damlaları biraz denemek gerekiyor hepsi her çocuğa iyi gelmiyor
Bsraylz Biogaia damla probiyotik o sadece sindirimini düzenler bağırsakların muhteşem sonuç yaratmaz çünkü gaz giderici etkisi yoktur sadece çocuğunuzun ağlama krizlerini hafifletir. Her doktor söylediği gibi hiçbir damla %100 etki yaratmaz beklemeyin benim bebeğimde 10 aylık bizde geçtik o süreçten üstelik kolikti kızım zor ama geçiyor. Biogaia günde 1 defa 5 damla olarak Verilir 2-3 defa değil bunu da söyleyim yanlış kullanmayın kullanan annelerimiz..
Deletedmom_123 fatosglr35 kuzum biogaia gaz damlası değil probiyotik bebeğinin gazı varsa ilk zincodan başla zinco damla kullan eğer işe yaramazsa sab simplex ve diğerlerini denersin bu aşamada bebeğinin ilk 3 ay gazı olacağını kabullen ama bunu azaltabilirsin eğer emziriyorsan gaz yapan yiyecekleri yeme mesela kuru baklagil bazı meyve ve yiyecekler özellikle bana sütlü tatlılar çok gaz yaptı bunu kendin deneyerek bulacaksın o gün ne yedin bebeğin sancılandı onu yeme sonra sana tavsiyem günde 3 kez bir çay bardağı sıcak su bir çk şeker 1 çk kimyon yemekten önce karıştır iç 10 dk sonra yemek ye bu senden bebeğe geçip rahatlamasını sağlar bir de YouTube’a da bir video var bebeğe emzirmeden önce o gaz masajını yap o da rahatlatıyor ayaklarını sıcak tut hem senin hem bebeğin büyük oranda raahatlarsınız
Rwerdst fatosglr35 biogaia probiyotiktir gaz damlası değil. Ben çok gazı olduğundan sabah akşam 5 er damla veriyordum. Ayrıyetten sab simplexle beraber kullanıyordum. 8 saatte 1 ×15 damla ama çok gazı varsa 6 saatte bir 15 damla veriyordum.
emineee16 Bende kullandım ama banada pek fayda rtmedi çoxuğum daha az tuvaletini yapmaya başladı bu da onu ağlama krizlerine sokuyordu bende bıraktım nurse harveyste kullandım şırup ama kızım ondan çok tiksindi kendini kusturuyordu bende tattım gerçekten tadı çok kötğ ve damlalara göre daha gazla verdiğiniz için çocuk onu yutamıyor
Vera094 fatosglr35 biogai bizde daha çok sancı yapmıştı dikkat etmenizi öneririm. Ayrıca gaz damlası değil probiyotik bir kere verilir. Nurse harveys şurup deneyebilirisniz
ace42 Maflör ve biogaia kullandım benim oğluma hiç iyi gelmedi mahvoldu çocuğum ağlama krizlerine giriyordu onları kullandığım zaman şimdi bıraktım sadece dvit veriyorum içinde zeytinyağ olduğu için o rahatlatıyor bence alt gazı gelince kendi hareketlendiği için çıkarıyor artık
dtml fatosglr35 gaz sorunumuz birkaç hafta fazlalaşmıştı o dönem doktorumuz sabah-akşam kullanabilirsiniz demişti. Ben saati şaşmadan sabah 8 akşam 6’da 6 damla veriyordum