sabisspoyrazz Kızlar dogum rapor parası ne zaman yatıyor? Dogumdan önce ayrı, doğumdan sonra ayrı mı yatıyor?
Ipek222 sabisspoyrazz çalışan kadınlara verilen doğum parasını soruyorsanız eğer bir kısmı doğumda bir kısmı birkaç ay sonra yatmıştı benim
Husnur sabisspoyrazz evet benim doğuma kadar olan param muhsebe raporu onayladıktan 3 gün sonra yattı analık raporum henüz bitmedi
Aminemm_ Husnur işyerinin çıkarması lazım istifa olunca vermiyolar ve çalıştığınız yerde 4 ay çalışmış olmanız gerekiyor
Ozturkkk Husnur merhaba, Rapor surem dolduktan sonra isyeri ile anlasarak onlar cikartmis sekilde gosterdiler issizlik maasi baglandi. 4,5 senelik bir calisma hayatim vardi o sekilde 9 ay baglanmis oldu.
Ipek222 sabisspoyrazz 11 bin aldım 1 sene önce maaşım asgariden yatıyordu o yüzden 3 adet asgari maaş mı neydi
sevimlienerji sabisspoyrazz iş yeri ile anlasmaniza bağlı onlar muhasebeye ona göre bildiriyor ve muhasebe onay veriyor Ben aylık olarak almak istedim her ayın 13. Yatıyor param