Ya bizde mi sorun var anlamıyorum. Gündüz uyutuyorum sallayarak 15 dk tutuyorum iyice dalsin diye yatırıyorum en fazla yarım saat sonra uyanıyor. Geceleri uykusu iyi 9 buçuk 10 gibi yatırıyorum . 04.00 gibi uyanıyor Emziriyorum 7 ye kadar fln yine uyuyor sonra mık mık. Gündüz uykusunu nasıl uzatabilirim?