Egelihayat bana kızmayın sizin için yazıyorum . büyük ihtimal aç. Kaşık maması verin tok tutan eger 6. Ayı geçtiyse. Diğeri kesinlikle bi skntisi var. Calpol verin azıcık ne skntisi varsa gider ve kolayca uyur. Su vermeyi deneyin , susamış olabilir. Çok kalın giydirmeyin sıcaktan uyumaz Bi bebek uykusu varsa neden uyumasın ? Elbet bi skntisi var. Bu huy meselesi deil. Her bebek yorulur ve uykuya ihtiyacı vardır. Sizin bebisinde bi skntisi var. Mesela yorun onu. Odalari gezdirin yorulsun. Ama bu tavsiyelerimi uygulayın ve sakin olun. Sizden baska kimsesi yok... Unutmayın