Prenseslinam 3 yaş bir bebek ile konuşarak iletişim kurulabilir. Artık büyüdüğünü yeni ev ile yeni bir odası olduğunu anlatabilirsiniz öncelikle, sonra odasına istediği süslemeleri yapabilirsiniz (odasını benimsemesi için) duvarlara stşcker yapıştırabilirsiniz ya da yaptığınız resimleri asabilirsiniz gibi gibi. Gün içerisinde de olabildiğince orada vakit geçirmelisiniz. Akşam olduğunda da onun odasında uyku tütünleri sonrası uyutmalısınız gerekirse uyuyana kadar yanında kalmalısınız ama sonra odanıza geçmelisiniz uyandığında bıkmadan gerilmeden tekrar odasına birlikte dönmeli “burası artık senin odan ne kadar güzel değil mi, ben sen her uyandığında duyabiliyorum seslensen koşar gelirim” gibi cümleler kurarak tekrar uyuyana kadar beklemeli ve tekrar odanıza dönmelisiniz. (Sabaha kadar kaç kere gelirse gelsin bu tekrarlanmalı) Bu süreç aşama aşama ilerler bazı çocuklar da ama siz net/kararlı olmalısınız. Aman bişey olmaz zaten sabah oldu yatsın yanımızda derseniz ya da siz yanında uyuyup kalırsanız açık bşr kapı bulur ve başa dönersiniz. Zor bir yol ama inanın bir kaç güne alışıır💐